INTE IGEN!

Åh jag orkar inte, håller på att falla tillbaka i en förkylning igen... Ajja, får vila idag = plugg, läsning och serier och hoppas att ja mår bättre imorgon, men de är säkert oxå all pollen som håller på ute nu med... Så de gör ju inte saken bättre..
Sen btw har jag träningsvärk på ställen som jag knappt visste att de fanns muskler på typ, haha. Så nu känner jag att jag lever, om man säger så ;) De värsta är nog i mina biceps
 
Nu ska ja plugga lite innan jag ska lägga mig och läsa, kanske blir en promenad senare, dock inte i högt tempo men en lite lugnare, bara för att få lite frisk luft, de är ju så skönt väder just nu! 
 
Spring | via TumblrSpring is coming
UntitledHello April.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0