Bad timing.

Hejsan. förlåt för mitt sugiga bloggande på senaste tiden, men mitt liv har verkligen varit upp och ner... Men just nu känns de bättre. Har ångest för ja har inte tränat på 2 veckor pga att ja varit sjuk, ska köra igång imorgon igen, sen har jag haft en jobbig tid med familjen, lite strul med  vänner man glider ifrån osv. Men nu känns det som att de går upp igen iallafall, vilket känns toppen. 
Men de kan även bero på att jag beställde biljetter igår med Kevin till världens bästa band.. 
 
 
 
Haha omg ja dör lite..
 
 
Men iaf, under dessa dagar har jag sovit hos Emma, varit hos älsk och umgåts med hans familj, åkt ålandsbåt med pappa och den sidan av familjen, varit hundvakt och gjort slut på nästan alla pengar för denna månad. hehe.. 
 
Nu ska jag dricka te och sen sova. mamma jobbar natt så blir ensam ikväll. Eftersom att jag alltid är så otroligt paranoid och rädd för allt möjligt så känner jag att de blir skönast om jag somnar tidigt! Haahahaha
 
 


Kommentarer
angelica bengtsson

Åh herregud vad kul!! Roligt att ha något att se fram emot :D

2014-03-01 @ 22:37:37
URL: http://nattstad.se/angelicabengtsson
Fröken Grön

Usch då låter inte skoj! Hoppas allt känns bättre snart! :)

Sv: inge fara! :) tackar! Kramis!

2014-03-01 @ 23:10:38
URL: http://tillaandersson.blogg.se
natalia

Åhh surt att det vart jobbigt.. Hoppas det är bättre <3
Styrke kramar

2014-03-02 @ 00:14:31
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0