Systemkamera och donken

Godmorgon! Vaknade egentligen vid 7 då Tobias sov här, han skulle iväg och jobba så ja gick upp med honom och gjorde honom sällskap när han åt frukost innan jag gick och la mig igen och han drog iväg! Men sen vaknade jag nyss, dock lika trött typ som imorse.. Men men... får sova ut imorgon.
 
Igår träffade jag Medele som sagt,vi sågs kring 6-7 tiden, först köpte vi glass och sen drog vi hem till henne för att det började dugga ute och jag vill ju inte ha en förstörd kamera.. right?
Så vi va hos henne ett tag, jag åt typ upp all hennes choklad haha,... men sötsuget tog över asså.. Efter typ nån halvtimme drog vi ut och gick mot lommarbadet med hennes hund, där fotade vi. Gud det var så längesen vi två fotade ihop, över ett år, säkert 2 år sen.... så de var riktigt kul att komma igång igen! 
Drog hem vid 9, hade bestämt med Tobias att han skulle sova här. Så ringde han och frågade vilken meny från Donken som är min favorit?!!!! Omg han är så söt! 
så kom han hit med McDonalds till oss liksom, hur gulligt är det inte?! Man kan inte va annat än kär, right? :D
Sen hade han en till överraskning, Marabou jordgubbe! så min gårdag kunde ärligt inte blivit bättre tror jag.Så efter middagen åt vi ´choklad och mös.. Vi skulle gå och lägga oss tidigt för att han skulle upp och jobba, men tiden går ju så fort när man har roligt..Så imorse ångrade han att vi inte la oss tidigare (standard) haaha....
 
Nu ska jag gå igenom bilderna på kameran och se om någon blev bra! :)
 
 
Hoppas ni hade en lika grym gårdag som jag hade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0