Midsommar 2014

 
 
 
 
 Kunde inte önskat mig en bättre midsommar! Direkt när jag och Karl kom till Emmas landställe så blev det lunch, sill-lunch. Så himla gott! haha
Hennes syster hade gjort en sill-tårta som var helt magiskt god! Karl och Emma är inte så förtjusta i sill dock... men de fanns annat till dom! 
Efter det körde vi femkamp med hennes släkt, haah ja det var ju skit kul! Mitt lag vann (inte för att skryta eller så) och inte för att jag hjälpte till med poängen så mkt .. hehehe men men.
Det var skit kul!
Så åt vi godis typ och spelade kort, umgicks och sen åt vi middag fram mot kvällen. Grillad oxfilé, det bästa (Y) dock var vi rätt mätta efter all tårta, godis och mat sen innan men lite till går ju alltid ner, haha
Efter maten spelades det gitarr, som ni ser så spelade Karl, han är bäst på allt.... så ah de lät grymt, sen spelade Emmas mamma oxå, de var bra det med!
Jag och Emma sjöng vid sidan om på låtar från mobilen, lät väl inte så bra (eftersom ja inte kan sjunga) men kul hade vi iallafall!
Och ett kvälldopp gav vi oss på också?! Okej, Karl doppade sig.. Jag och Emma doppade oss till knäna... Men shit så kallt de var, typ 13 grader. Kyla är inte min grej asså.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0