Medicin

Det gick bra hos läkaren, trodde jag skulle ha urinvägsinfektion eller något men provsvaret såg bra ut och inga irriterade bakterier hittades, men han skulle skicka iväg det till något labb eller något för en nogrannare titt eftersom jag fått samma svar förut fast då var det allvarligt. Tills vi får papper hem om hur det ser ut så fick jag medicin som jag ska ta morgon och kväll 1 tablett.
 
 
Innan jag var hos läkaren gick jag till synoptikern "Synskärpan" nere på stan, bokade tid inför synundersökning imorgon vid 11 då det var fullbokat idag, sen i samma sväng hämtade jag ut mitt paket som kommit från Yves-rocher! Så glad! :D Ska prova rengöringsmjölken redan ikväll och duscha med duschkrämen och använda bodylotion imorgon efter träningen!  Älskar nytt
 
 
 


Kommentarer
hanna

nej jag står ut att träna på vårt gym för jag tycker om de, men människorna är störda!! :O I alla fall dom som håller och flörtar!

2014-07-01 @ 15:13:12
URL: http://fitnessinspiration.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0