Måndagkväll

Hejsan! 
Kom precis hem från ett spöregn men en mysig eftermiddag med Sebastian, vi gjorde inte så mycket, han åt, vi lämnade in ett spel på spel och sånt så fick han pengar för de, sen drog vi hem till honom. Vi snackade minnen och en massa annat. haha... 
Nu äter jag och funderar på att dra och träna efteråt. Mår inte toppen idag, så trött, dåligt väder och dagen har varit seg, så att träna blir nog jobbigt i början men otroligt skönt efter.. vi får se hur jag gör, om jag orkar! Annars ställer jag klockan tidigt imorgon och drar upp och tränar innan jag träffar Lina! :)
Hoppas på bättre väder imorgon alltså....
 
Untitled feline on imgfave


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0