Hårdträning och ett fullt schema!

Fick en ny mobil av mamma som avslutningspresent och tidig födelsedagspresent, en iPhone 5s... Självklart blev jag glad MEN jag va inte nöjd med min 4:a för den hackade upp sig, stängde ner appar helt plötsligt, segade och jag kunde inte kolla på videos från snapchat och instagram tex... 
Så vi kom överens om att jag ska ha den nya mobilen under sommaren och sen till skolan byta med mamma till hennes Samsung Galaxy S4, så de va riktigt tur att de fanns en lösning! En otroligt fin tanke..
 
 
 
Sen skolavslutningen har jag tränat varje dag (utom en), har umgåtts med massa folk och har redan hela nästa vecka bokad. Det känns dock bra eftersom att man inte vill ha ett sommarlov då man är rastlös, inte jag iallafall! ;)
Är lite glad över att min rygg äntligen börjat visa lite muskler! :D
 
Midsommar är också bokad! Hoppas allt går enligt planerna, för då kommer den dagen bli toppen! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Robex Lundgren

finna bilder

2014-06-17 @ 08:20:49
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Emelie

Jag skulle också behövt byta mobil, min har nämligen liknande problem som din förra hade.
Bra jobbat med träningen!

2014-06-17 @ 08:30:38
URL: http://signeratemelie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0