Goddag!

Igår uppdaterade jag lite och nu är det verkligen dags igen!
Kan börja med hur dagen började... 
Vaknade vid halv 12 ungefär av att Tobias mamma ringde, sen höll jag på att somna om (så sjukt trött nu för tiden) men sen började vi prata lite och sen sminkade jag mig, Sen blev vi hungriga och men så fanns de varken fil eller mackor och ingen av oss orkade göra typ omelett eller pannkakor eller nåt, så vi tog bilen till flygfyren och köpte yoghurt och crunchy. Först glömde han plånboken så vi fick åka tillbaka hem till honom och ännu en gång till affären, haha men de gick ju bra tillslut.
Vi gjorde sen te och åt frukost, sen blev det kaos och jag drog hem.
Fixade pass vid tjugo i 2, bilden blev förjävlig, min underskrift med... så himla kul att ta kort, not. 
 
Efter det drog jag och mamma till ett café och drack kaffe innan jag drog iväg till Madde. Vi gjorde inte så mycket, vi var mest sega och kollade lite på film, kollade runt på youtube och snackade mest. 
 
Åh hon är så fin! Sen fick jag choklad av Maddes otroligt gulliga far av lite tjat dock hehe...
 

Kom hem för ett tag sen, spöregnar ute. Seg dag. Men ska iväg nu och träffa sebastian! Uppdaterar senare :))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0