ååhh för lite energi

Sov hos Ems igår, de va inte bestämt egentligen men klockan var 2 när filmen var klar så vi kände att ta sig ut i regnet för att jag ska hem och sen gå och lägga mig är det inte värt... så jag stannade där.
Vi blev väckta imorse vid ungefär 11 av hennes mamma, men vi somnade självklart om. Hennes syster fyllde nämligen 19 år idag så vi skulle va lite fina och vakna var väl tanken .. men ah, de gick ju som de gick.
Sen vaknade vi till vid 12 och då sa hennes låtsas pappa att de va frukost så vi gick ner och åt varma baugetter till frukost och sen glass tårta som efterrätt som Emma syster Frida (födelsedags barnet? Inte barn men..) hade gjort! 
 
Vid halv 2 var fikat klart och jag och Emma var fortfarande skit trötta så vi gick och la oss igen, vaknade typ kvart i 4... då kände vi att vi måste gå upp för annars kommer vi inte kunna sova ikväll. Vi kollade på film, åt choklad och drack äppeljuice innan vi duschade och hoppade in i bastun. så jäkla skönt! 
Sen åt vi middag och jag fick skjuts hem efter det. 
Så nu chillar jag vid datorn, håller på att somna, hur sjutton kan jag vara såhär jäkla trött?! 
Men jag får inte sova än... för jag har precis gjort mig iordning för att träffa Tobias om en timma typ... åh håll ut Lisa!!
 
Kommer somna direkt när ja kommer dit typ.. 
 
Sen har jag inte tränat på 3 dar heller.. Men idag orkade jag verkligen inte och under midsommaren och midsommar-dagen hade man ju fullt upp! Men imorgon får jag ta mig till gymmet iallafall! Ska bli skönt att få träna bort och svettas ut lite skräp man ätit under dessa dagar. :) Sen är det ju alltid nice att träna på andra sätt! :)
Sen ska jag fixa pass imorgon oxå, för i oktober drar jag utomland för första gången i mitt liv! 

 
Drar till Turkiet med pappa, hans fru, mina 2 små syskon och farmor & farfar. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0