Rygg + axlar

Godmorgon! Gud vilken jobbig natt. Vaknade typ 3-4 gånger, första 2 var av värmde , de andra två var att jag låg konstigt och vad kissnödig... hmm..
Så man kan säga att min natt varit sådär egentligen, men nu är jag glad och mår bra igen! :D Haha
Vaknade med världens träningsvärk i benen och rumpan, yeah! Vilket även betyder "överkroppens tur" och det blev det! Vaknade av mitt alarm vid 7, kokade ägg och kaffe och kom iväg till gymmet halv 8, körde rygg och axlar som ni säkert läste i rubriken. Körde lite annorlunda övningar från vad jag brukar för ryggen och det kommer nog kännas imorgon känner jag nu! Men nöjd och glad blir man. 
 
Har fått jätte fina blåsor från dagens pass på händerna, hehe... Och gud vad jag saknat gymmet känner jag, en vecka ifrån gymmet... Men nu är vi back on track Nordic och jag! 

Gym is my new boyfriend

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0