Promenad i solen

Godmorgon! Eller goddag...
 
Vaknade halv 10 idag, ville egentligen somna om och sova till typ nu, men gymmet kallade! Haha
Drog ut på promenad, gick ganska segt dock.. Men hade inte jätte mycket energi.
 
När ja kom hem åt jag en banan och drog vidare till gymmet för ett triceps- och bröst pass! Det gick rätt bra ändå.
Nu har jag ätit frukost, så mycket att jag har ont i magen och de känns som att jag ska spricka ungefär.. hehe. Men jag var så jäkla hungrig! 
 
 
Nu är jag glad! Promenad i solen och sen styrketräning efter det och en god frukost! Jag är nöjd, och trött dock... Kommer nog somna om jag lägger mig ner haha
Idag ska jag träffa Emma senare, de är väl de som händer..  En lugn dag, vilket behövs känner jag, framförallt eftersom att om de blir som planerat så ska jag och Emma prova på crossfit imorgon, då behöver man energi!
 
Emily Schromm
 
Tränar någon av er Crossfit? :)
 


Kommentarer
MATILDA

tränar inte crossfit men tycker det verkar super kul :D

2014-07-11 @ 13:57:12
URL: http://matildays.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0