Mysdag på stranden

Imorse vaknade jag vid 9 av värme, skulle upp och dra t gymmet för lite löpning men Tobias vaknade till och ville med och springa, så de fick bli utomhus jogg i 37 grader värme! Men det gick bra, det som dock inte gick så bra var att jag inte tog min allergi medecin mot pollen innan och vi sprang lite terräng så min hals ville inte riktigt sammarbeta med mig.. Aldrig mer glömma medecin innan löpning ute! 
När vi var mer än halv vägs klara hoppade vi ner i sjön och svalkade oss typ 2-3 minuter innan vi joggade hem igen. 
Efteråt duschade vi kallt och åt frukost! 
Sen somnade vi om typ, låg i sängen till typ 1 då vi bestämde oss för att ta vara på dagen hehe. 
Vi drog hem till honom och packade typ pic-nik grejer och drog till en strand med hans syster Torun som jag träffade för första gången, hennes kompis Filippa och Felix. Vi grillade köttbullar, majs (vems idé nu de var! haha), och lite grönsaker, åt potatissallad, gifflar, jordgubbar och körsbär. (säkert glömt något nu, men men)
 
Och jag kom hem för typ 20 min sen, så från typ 2-7 var vi på stranden, vi körde en beach-workout också, alla fem faktiskt! Jobbigt men kul. Jag behöver verkligen bli starkare i magen.......
Sen svalkade vi oss i vattnet innan vi plockade undan och drog hem.
Men det var en riktigt lyckad dag, helt slut nu. Haha så det ska va!
Jag hoppas att ja slipper träningsvärk till imorgon då jag ska köra crossfit igen med Tobias, Felix och förmodligen Filippa. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0