För lite energi

Imorse var jag uppe vid nio,chillade med mobilen ett tag sen gjorde jag mig klar inför gymmet. Sprang 4,5 km innan jag körde lite mage. Sen dusch! Shit vad skönt det är att duscha, dock blir man lika varm igen så fort man kommer ut i hettan! Men nu ska ja inte klaga på vädret, det är ju trots allt bara riktig sommar i Sverige i några/någon vecka innan regn och kyla återvänder.
Åt frulle efter och vid 1 drog jag till gymmet igen för att köra rygg och biceps. Riktigt svag i mina biceps, inte tränat just dom på flera veckor, bara låtit dom användas och tränats lite av rygg-passen... Så tagga träningsvärk imorgon!. 
 
Nu har jag ätit igen, mums. hehe. 
Man vill verkligen inte äta för varma rätter med tanke på värmen ute... Typ tänk varm soppa nu liksom? Fy. 
 
Snart ska jag noppa ögonbrynen och sminka mig, göra mig redo inför att träffa Eveline och Angelica! Vi ska ha "sleepover" hos Angelica ikväll, ser så mycket fram emot det! Så roligt att det händer. För de blir oftast så att man bara pratar om att; ja men det borde vi, ja men absolut! Vi får höras.
bla bla bla ingenting planeras. Men nu blir det av också, amazing. 
 
 
 
Vi tre ♥

I år har vi hållit ihop i 5 hela år, vi började umgås i slutet av femman då Eveline började i klassen, och vi blev riktigt tighta alla tre nästan direkt! Jag och Anna har dock varit bästa vänner sen 0:an (eller förskolan som man så fint säger nu), sen kom Eveline och sen dess har det varit vi 3 ♥ Shit vad mycket kärlek i en och samma bild, mina 2 allra bästa vänner. 
 


Kommentarer
Angelica

Åh ikväll ska vi ha kul ♡♡

2014-07-22 @ 15:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0