09.10

Vaknade för ungefär 20 minuter sen av mig själ (inte alarm), låg och drog mig i 10 min tills alarmet gick. Nu sitter jag i köket och äter yoghurt med banan & müsli och dricker kaffe. Laddar upp inför Crossfit passet om 2 h! Inte sovit bra alls inatt, somnade 1, vaknade halv 2, varit vaken sen dess till ungefär halv 5 då ja sov till nu. Inte många timmar sömn inatt för mig alls..
 
Tobias sover fortfarande och ja vill inte väcka honom för tidigt, men han vaknar nog av mig sen när jag ska byta om och packa träningsväskan vid 10 skulle jag tro.
Men jag är faktiskt taggad inför crossfiten, dryg att natten varit halvt sömnlös dock.. de förstör ganska mycket. 
Men vi får helt enkelt se hur de går och jag hoppas på det bästa! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0