Fonder och sånt..

Hejsan! Just nu sitter jag och läser lite Företags Ekonomi, lite om fonder, aktier, bokföring & shit.. De går rätt bra ändå. Funderar på att köpa en ny aktie eller fonder. Ska kolla runt lite mer på det innan jag tar mitt beslut. Har redan 2 aktier och en massa fonder som mamma fixade när ja var mindre, men ändå. Kul att skaffa eget som man får hålla koll på själv osv :)
 
Ska snart iväg och träna och få tillbaka lite enrgi inför kvälls plugget, usch. Både matte, spanska, ekonomi & svenska... Jaja, inte långt kvar till sportlovet + att på tisdag har vi studiedag! (typ). För att lärarna ska iväg så de ska bli såå skönt! Dock fick vi uppgifter att göra den dagen *suck*. Men man får väl bara göra det så fort som möjligt så kanske tisdagen faktiskt blir en helt ledig dag.. 
Idag blir det rumpa och ben, tror faktiskt jag orkar det, har ingen träningsvärk sen igår iallafall. :) 
Men gud vad jag är trött nu för tiden?! Vad har hänt?? Jag somnade typ 11 igår, ändå så är jag helt död när jag vaknar (och jag brukar vara morgonpigg..). Får lägga mig lite tidigare idag, men det är väl skolan som tar mycket utav mina krafter...
FUCK SCHOOL | via Facebook Amen !
 
Vad har ni för er idag? :)


Kommentarer
Mirra - NH och Hoppryttare

Hej!
En ny omgång av veckans blogg har startat så det vore jätteroligt om du ville vara med :D
http://mirramarika.blogg.se/2014/february/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment
Ha det bra :)

2014-02-04 @ 18:31:02
URL: http://mirramarika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0