Morning cardio done!

 
Godmorgon snyggingar!
Somnade vid halv 12 igår, skulle försöka gå och lägga mig tidigare tänkte jag för att inte vakna upp vid 12 idag. De gick rätt okej, vaknade vid halv 10 o drog till gymmet vid 10! 
Gick på löpbandet i 40 minuter i maxlutning och jo tack jag kände att det tog i rumpan! Haha träningsvärk sen i lördags och idag ska jag köra baksida lår med Emma, hur ska det gå?! Haha...
 
Nu äter jag iaf frukost och funderar på att dra ner på stan och kolla rean lite senare. 
Sen btw de här med att inte tvätta håret de först10 dagarna med balsammetoden, euw! Nej jag klarar det inte. Ska tvätta det idag efter benträningen för gud vad ofräsch jag känner mig! Framförallt när jag tränar i princip varje dag så blir det ju ofräschare snabbare! Men det har ju åtminstone gått ett tag sen den 23 då jag tvättade håret för första gången med bara balsam! Så idag senare ska jag tvätta det igen, självklart med bara balsam! såg btw att det var rea på hårprodukter jag velat ha ett tag så ska ner o kolla på det :3
 
 
 
Btw så saknar jag att va brun,.. Vill utomlands nuuu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0