Fungerande dator igen!

Tjo allihop! 
Min skoldator pajade för ungefär 2 veckor sen, den slutade "hitta hårddisken" och de va ingenting jag hade gjort utan det var någon hårdvara som var fel på datorn eller vad nu datateknikerna på skolan sa. 
Fick låna pappar mini-laptop som batteriet dog på efter någon timme utan sladd så de gick inte så jätte bra att ha den i skolan.. så ah. Fick en lånedator typ i tisdags förra veckan och i torsdags fick jag tillbaka min egna! Finally! 
 
Så ska försöka lägga in ett inlägg då o då men ja är så världelös på att blogga....
Ska iallafall färga håret idag, o plugga o träna med Emma. 
 
Haha ja, Kim & Rasmus tog lite egopics med webcameran i torsdags. Haha 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0