Åh snart julafton!

Jag tycker det är så himla mysigt med julen! God mat, mysiga ljus och man är med folk man gillar! Eftersom att jag inte har så mycket kontakt med någon från släkten egentligen, mer än mamma och pappa med familj så firar jag helst inte med de ja inte träffar. Inte för att va elak eller så men ja tkr de är så klyschigt att man aldrig ses under året men helt plötsligt bara för att det är julafton så ska man vara tillsammans och ha det bra. Nä. Firar hellre med folk som jag umgås med ofta, som mamma och Emma! :D
Mamma jobbar tyvärr natt på julafton men det löste sig bra ändå! Den 23:de ska vi två mysa och ha uppesittarkväll och äta julmat och öppna paket då, och den 24:de firar jag hos Emma med hennes släkt o familj! Det ser jag fram emot, Emma ♥ Min lilla kärlek ♥  Kommer nog dra t pappa på juldagen eller annandagen o fira lite där med
 
Får se vad jag tänker ha på mig på julafton, antingen kläningen jag nyligen beställde eller en blå.. Eller... Ah vi märker nog det då! Den där jääkla beslutsångesten haha!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0