Trouble

Halloj! Inte bloggat på dar, jag vet. Men de har inte varit läge om man säger så.  Men nu är det de,satte..
 
Just nu chillar jag i sängen, ätit frukost och vaknat till liv. Ingen träning idag = tråååk. Men man behöver vilodagar..
Ska träffa Emma senare, får se när det blir.. Och får se vad vi gör. Troligtvis ska vi prata igenom typ allt som hänt de senaste dagarna, de har varit kaos. Med allt typ. 
Och fasiken, snart börjar man skolan igen, så jävla otaggad, fan. Längtar redan till nästa sommarlov! Men först får hösten gärna hälsa på, för gud vad jag saknar den.
 
 
 
Och sen taggar jag till oktober, först åka till Alanya och sen fylla år + att det är höst då, kan det bli bättre? Tvivlar på det.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emilia Sjödin

hoppas du får en bra dag :)

Svar: Detsamma <3
♥Lisa♥

2014-08-11 @ 12:04:41
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0