Tisdags natt

Godkväll, godnatt eller hur man ska säga.. :) 
 
Har inte bloggat för att jag varit upptagen men kan uppdatera lite nu!
Idag vaknade jag upp hos Tobias, vi vaknade kring 1,då åt vi frukost sen nästan direkt efter drog jag, han, Felix och Alice iväg till lommaren och badade. Vi chillade där till typ halv 5 eller nåt och då drog ja och T hem till mig för att äta, vi åt på Esplanaden pizzeria och laddade upp inför träning!
Han drog till crossfiten och jag drog till gymmet, blev rygg idag! Lite jobbigt när de är mkt folk på gymmet och andra kör rygg då vissa maskiner är upptagna när man vill använda dom själv, haha. men så är det ju!
 
Efteråt träffades vi igen och då gjorde vi renskavs wraps? Tror de heter så.. Felix kom senare och då kollade vi alla på Luftslottet som sprängdes (Millenuim triologin), den är såååå bra! Vi såg 1;an och 2:an för någon dag sen så då måste man ju se klart hela! Asså Lisbeth ♥
 
Nu är jag hemma, T kommer nog snart. Jag är inte alls trött? hmm.. Men jag borde sova om jag ska orka upp imorgon för att köra lite kondition på morgonen. Vi får helt enkelt se hur allt blir!
 
 
 ♦ Godnatt ♦
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0