Första skoldagen avklarad √

Jag somnade såklart GRYMT sent igår, eller imorse, ungefär halv 6... så nice. Upp 1,5 h senare och sen mot skolan. love it!
Jag känner mig rätt utvilad trots sömnbristen (typ) inatt, så de är ju bra, men ja vet att jag behöver somna betydilgt mycket tidigare ikväll..
Dagen var rätt okej, men mitt temperament hade sitt egna liv, haha men de blir så när man är trött, okej?!  
 
Dagen gick rätt bra, helt okej mat MEN SCHEMAT?! Går till 16.40 på tisdagar och fredagar, japp! Ni läste rätt, tjugo i fem, VARENDA J*VLA FREDAG!..
 
 
 
Taggar iaf till Takida som spelar imorgon på grönan, ska dit med Ems och Michelle, kanske Mads om hon joinar.. Ska tvinga henne :))) 
 
 
 


Kommentarer
fannie karlsson

oj! hur kan man gå så länge. går ju 3an nu och jag slutar då 13.20 så jag klagar inte. fick ett skit najs schema! sovmorgon två gånger i veckan och slutar före klockan 2 tre gånger i veckan. så jag är nog rätt lyckligt lottad iår :)

2014-08-21 @ 19:31:19
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se
♛ S o p h i e ♛

Ha en bra helg! :)

2014-08-22 @ 13:41:17
URL: http://sssophiies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0