22/8-14 tAKiDa

Bästa jävla dagen i mitt liv

 
(Lite skillnad haha  ↑  Efter konserten (ja, jag hade precis gråtit) och  före konserten ↑
 
 
 VI FICK TAKIDA TOMAS (GITARRISTENS) HALVDRUCKNA VATTENFLASKA?!!!
 
 
 
 
Fyfan vilken jävla grym kväll! 
Vi fick 3 plektrum, en vattenflaska av Tomas, samt fick jag ett svettband av honom personligen efter signeringen plus en KYSS?! JAPP! JAG FICK EN KYSS AV EN TAKIDA MEDLEM?! FÖRSTÅR NI HUR UNDERBART MITT LIV KÄNNS JUST NU ELLER?! Bästa dagen i mitt liv, och de sa att jag var härlig. åh mitt liv är så bra just nu asså.
 
 

 


Kommentarer
Emilia Sjödin

härliga bilder :)

2014-08-24 @ 11:25:33
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0