Triceps och axlar √

Glad påsk på er förresten! Tyvärr ska ja inte på någon påskmiddag idag, men man får väl ha lika trevligt med bara familjen antar jag ;) 
 
Morgonen började med en kopp te och ett avsnitt av min serie innan jag böt om och drog till gymmet, värmde upp med snabb gång bara, brukar försöka springa i iaf 20 min eller pw i 30,  eller cykla osv. Men de 2 första är vanligast för mig, men jag kände mig så stressad imorse så gick bara en pw på löpbandet i 10 min innan jag drog iväg mot maskinerna och fria vikterna! Det var rätt många på gymmet ändå för att vara påskafton. Och självklart hade de godis framme på gymmet, men jag stod emot! Haha, man vill inte börja morgonen med godis för då är hela dagen förstörd. Sockersuget tar över då, haha ;)
 
Easter treeHappy easter
 
Men glad påsk på er alla och hoppas ni får en bra påskafton!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0