Mysdag på båten

Idag gick ja upp halv 7, förstår ni... HALV SJU PÅ LOVET?! Haha, de va inte så farligt egentligen, bara det att nu har jag gjort de 2 dar i rad. Strunt samma. 
Vi skulle åka Eckerö linjen med Kevin och några av hans släktingar - pappa, bonus mamma, 4 bröder, hans farmor och farfar, faster och hennes barn, och mig dårå. Så vi blev ett gäng ändå! 
på vägen dit fikade vi lite, och på vägen hem åt vi påskbord! Denna gång var det riktigt gott! Shit vad mycket lax och sill jag åt, haha, men så värt ;) 
Köpte inte en massa onödigt godis som jag brukar, det blev en rulle med mörk choklad bara. Det är bara slöseri ;p
 
På bussen hem somnade både jag och kevin, mot varandra haha. Vi vaknade då vi skulle av, kvart i fyra. Då drog Kevin på fotbollsmatch och jag mötte Emma vid gymmet. Eller ja, vi träffades vid 5 då vi började träna. Så kom hem för en stund sen, nu ska jag sätta igång en serie och somna tidigt ikväll! 
Det blev dock inga intervaller idag för Emma har ont i fötterna (hon är lite extra känslig i dom och vi hade sprungit i vanliga platta skor så nu har hon ont) så vi kör dom på onsdag istället!
Imorgon blir det rygg och mage = bål! Ska bli härligt!
 
 
 
Nu ska jag slappa! hehe
Ha de bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0