In flames!

Sorry för att jag inte bloggade alls igår men jag hann liksom inte,blev lite stressigt på morgonen, sen var jag i skolan och direkt efter det så åkte jag och Emma in till stockholm för att gå på grönan och se in flames, så fick liksom ingen tid! 
 
Mer om gårdagen:

Vi tog två bussen till stockholm, På bussen åt vi hemmagjorda subs, drack saft och åt lite choklad! 
Måste vara det godaste som finns!
 
VI kom in till stockholm runt tre, sen träffade vi Arvid där som hjälpe oss med tunnelbanor, bussar och tider för jag och Emma är helt kass på det! Hahaa.... Så de va bra att han va där :)
 
VI kom precis i tid till Grönans öppning vid 4! Väntade max 10 min innan vi blev insläppta! Men de var så sjukt kallt så vi gick runt och letade efter ett ställe man kunde gå in på. Slutade med att vi satt och drack te inne på en Pizzeria på grönan! haha ;p Men de va gott och varmt!
Ja... Eftersom att klockan inte ens var halv 5 när vi satt där så var det över 3 timmar kvar tills In flames skulle spela.. Så vi bosatte oss på pizzerian ett bra tag! Dock var vi inte så hungriga under tiden vi satt där, men vi tog oss en pizza att dela på för att det såg så gott ut när alla andra åt! D:
Dock var pizzan dyrare än vanligt och det var den tyvärr inte värd. Den var liksom inte jättegod. Köade i över 20 min för att bestäla, väntade ytterligare 20 min tills pizzqan var klar och så var den inte supergod. Det sög.. :(
Men men... Pizza är ju gott ändå! :D
Nu var det ungefär 2 timmar kvar tills in flames skulle skulle spela, vi satt kvar ett tag på pizzerian innan vi gick ut och köpte oss lite godis och kollade runt lite innan vi ställde oss vid scenen! Vi fick helt okej platser i början. Men sen flyttas man ju runt och grejs. Vi tappade bort varande under typ halva konserten haah. Men Det var riktigt grymt att se dom!
Fick dock inga "bra" bilder för så fort man stod långt fram blev man knuffad bak eller sånt så man vågade inte ta upp mobilen så ofta ;p
 
Men sjukt kul var det iallafall! Dom var jätte bra :) 
På bussen hem somnade vi typ. Var helt döda. Kom hem vid halv 12, då somnade man seriöst direkt. Helt slut!
Det blev en liten tjockis dag för oss med allt godis och pizza och grejer men man måste ju unna sig ibland ;)
Grym dag med världens bästa vän! 
 
Någon mer som var på In flames igår?:)


Kommentarer
LINNEA

sv; choklad helt klart !men olika beroende på vad jag är sugen på :) mår dock illa när jag ätit det haha.. :(

2013-09-28 @ 10:20:38
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
Sofia

gu va gott med pizza!

2013-09-28 @ 11:00:55
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Nejmen åh vad kul!

2013-09-28 @ 11:35:02
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Terese Brodin

Va kul det ser ut :)
sliten idag?

2013-09-28 @ 11:37:37
URL: http://tossis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0