GO GIRL!

Angående tandläkaren.. jag såklart rätt.. Jag fixade en bett-shena (stavning) idag... Den ska stelna och bli rosa :D innan ja kan få den. haha. snyggt va ;) 
 
 
Efter skolan drog ja hem, skulle egentligen vara med Therse, men vet ni hur mycket plugg jag har heller?! Måste jobba typ 3 sidor matte, massa spanska, ett kapitel ekonomi + lära mig det förra utantill tills testet nästa vecka osv.... Är säkert något mer som ja säkert missat skriva.. Allt detta ska va klart nu på fredag. (Y) Så imorgon blir de nog bara att plugga gärnet efter skolan.. ajja, de är nog värt de om tre år D: haha!
 
Träffade Aleksandra på Gymmet vid 6, körde armar idag, Jag är ju så svag i mina armar så de är pinsamt... Men nu är de gjort och imorgon kommer jag inte kunna hålla pennan rakt i skolan..
 
Vi var klara för typ en halvtimme sen, drog hem och nu äter jag havregrynsgröt med bär och russin! ♥ 
Ska snart duscha, sen blir det plugg hela kvällen! Får väl unna mig lite gott senare om ja ska orka med allt ;p hehe. 
 
Kram från mig :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0