Min midsommar!

Jorå, min midsommar var toppen! Vi hade riktigt kul ute hos kevins släkt! Åt god mat och tårta, pajer, godis och mycket mer! så ja, jag har en putmage nu haha. Tänkte träna idag, måde jogga och styrka osv så man blir av med de man lagt på sig under midsommaren! 
Jag tog inga bilder från dagarna eftersom att de är lite skumt att fota allt man gör, typ när man äter, badar, spelar fotboll och sådär! Så om ni vill veta mer får ni helt enkelt fråga haha ! :)
 
Igår drog jag och Kevin till hans pappas frus mormors landställe och va där med kevins familj från hans pappas sida. Krånligt att skriva haha. Ute i korgil! :) De va supermysigt, vi bakade paj, badade, fiskade senare på kvällen (men jag och kevin va kvar hemma) Sen tog vi en kvällspromenad osv. De va kul där iaf :) inget toppen väder igår dock... Vi glömde ta med fler kuddar så vi fick sova på soffkuddar så idag kan man snacka om nackspärr! Ska bli skönt med riktig toalett (de hade dass där ute) och en egen säng att sova i inatt! haha ;)
Ja de va väl de tror ja? :)
 
Juste.. MADDE ÄR HEMMA!!!!!!!
 
Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0