Om planerat

Eftersom att de spöregnar ute nu, så kände jag att mitt "personliga ärende" får vänta ett tag, så kom överens med de andra om en senare tid, vid kvart i 12, så hoppas regnet har slutat då :)
Eftersom att jag ställde klockan på 9 och åt frukost då så är jag klarvaken nu och kan inte somna om, men det är lungt för mig :) Då hinner jag både blogga, fixa lite annat och städa rummet lite snabbt. Skönt att va uppe tidigt ibland , man får mer gjort då och blir piggare på ett annat sätt. 
 
Har smsat Madelene om vilken buss jag ska ta ut till henne, men hon sover säkert nu och två timmar fram typ så vet inte exakt när jag åker till henne, men senare än 3 lär det inte bli :) 
Ska få träffa hennes nya hund hon fick av hennes mormor ♥ så det kommer ut bilder på lilla Hugo senare oxå :) 
 
 


Kommentarer
Julia

Åh rom! Jag var där senast i maj och det är verkligen en fin och mysig stad! Men Gud vad roligt att du ska åka för första gången!:) ja det har jag varit om du vill titta så har jag resor i kategorier:) Ha så himla kul och njut verkligen! Ps. Ficktjuvarna är grymma i rom så se till att dui har koll på dina värdesaker!

2013-07-10 @ 10:37:33
URL: http://juliakrigsman.blogg.se
Annika

Fin blogg :)

2013-07-10 @ 12:22:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Natalie Salazar

de va super mysigt att ta sig en cykeltur :)
jag har inte varit utomlands detta år än.. vad är planerna då vad ska du hitta på i Rom? :)

2013-07-10 @ 12:49:02
URL: http://natalies.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0