Om planerat IGEN

De blev inte att jag åkte till Madde idag, hon har ju nyss skaffat hund , inte ens en vecka sen så de är bra om den får vänja sig med sin familj först innan man blandar in andra dofter och människor. Så idag händer inget speciellt, ska ta de lungt och slappa. Är trött efter att ha åkt till Emmas land och tillbaka sen gå upp tidigt, somna sent och allt jag nu haft för mig den senaste veckan så ska bli skönt att bara ta de lungt idag :) Inte så bra väder för att va ute och träffa någon heller. Hoppas på finare väder imorgon !Kom hem vid typ 1 efter det drog jag på mig mjukiskläder, la mig i sängen och tittade på Svensson Svensson, Ska snart se en annan film. Så ja, ingen jobbig dag för mig inte! haha :) Men ibland behöver man en slappdag . 
 
 
Älskar myskläder, ska nog köpa mer och mysigare snart! Men måste spara pengar till Rom oxå.. Men kanske hittar några snygga och sköna myskläder där? vad vet jag! Hoppas!! :D
 
 


Kommentarer
Julia

Sv; Nej det har jag inte så mycket bara det att det kan dyka upp ibland och då var det intressant att veta vad det kan bero på ;)

2013-07-10 @ 15:01:39
URL: http://juliakrigsman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0