Madde är påväg!

Satte klockan på 9 idag för att Madde och jag skulle ses tidigt idag, gick upp och åt frukost och sa hejdå till Kevin innan jag drog hemåt. Nu är jag hemma och Madelene är på väg! yeey! har inte varit med henne på¨över 2 veckor.. Längsta tiden vi varit ifrån varandra typ. Så idag ska vi äntligen ses! :D 
 
Juste, Det blev inget med Emma igår för att hon skulle ut på landet efter jobbet.. men förmodligen ska jag åka ut till deras landställe imorgon och sova där :) 'Har inte träffat Emma på hundra år heller typ... D: 
 
Nu ska jag byta kläder innan Madde kommer, men skriver senare! 
 
 
 
 


Kommentarer
isabellaa

vilken toppenfin blogg du har tjejen! :D

Svar: Naaw, Tack snälla du! Ska kolla in din nu'! :)
♥Lisa♥

2013-07-04 @ 15:37:15
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0