Home Spa efter träning

Var rastlös och hade sjukt tråkigt så drog ut och sprang en bit. 4 Km vart det. Jag mådde illa mitt upp i allt.. Så powerwalkade typ en minut innan jag började springa igen, de blev bättre då! 
När jag kom hem gjorde jag lite övningar sen hoppade jag in i duschen. Körde med lite "home spa" idag. Med hårinpackning, ansiktsskrubb och rakade min ben.

 
 
 
 
 
 
 
Nu ligger jag i min nybäddade säng, nyduschad och dricker te och juice och kollar i Ellos och La Redouted nya höst/vinter kollektions tidning.
    
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina Thoor

Nej, det gjorde dem inte tyvärr. Men denna skickades :D
Ja, vi bor 37 mil bort från varandra :/ tar 3h och 38min med sj snabbtåg :)

2013-07-01 @ 22:36:02
URL: http://knaset.blogg.se/
dite

åh yves rocher's pure zone är skit bra :D
hoppas du har en toppen dag :)

Svar: Ja! jag har alla i serien utom en.. men dom är as bra :D
Detsamma !
♥Lisa♥

2013-07-02 @ 07:54:09
URL: http://affys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0