Solarium <3

Yo! kom nyss hem från att ha solat solarium med Malin! Tack för allt ♥ 
 
Nu chillar jag i sängen, ska snart träna och duscha, Bestämma kläder tills imorgon och sedan glo på några avsnitt av andra avenyn (den bästa serien i världshistorien för fan!)  När man ser den inser man att folk verkligen har problem, haha.. 
 
Juste, HJÄLP MIG MED MUSIK, BRA MUSIK! Jag har laddat ner nya låtar till min mp3 i tre dagar nu och hjärnan är tom på låtförslag, så lite hjälp skulle inte skada? ;D  MEN OM NÅGON SKRIVER JUSTIN BIEBER SKJUTER JAG DIG, puss hej


Kommentarer
Meee!!!

Mohahah, du känner mig och vet antagligen vem jag är efter den här kommentaren! Lyssna på AS LONG AS YOU LOVE ME JUSTIN BIEBER!!!

Svar: Jag vill kräkas på dig.
♥Lisa♥

2013-01-09 @ 18:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0