Madde gjorde det oxå!

Helloj! Igår glömde/orkade jag inte blogga så jag gör det nu istället :)

Efter skolan följde söta Emma med mig ner på stan när jag skulle klippa mig! Vi kom ner till salongen vid halv 4, var där till halv 5 innan de var min tur -.- men iaf. Hon som klippte mig typ sa att hon ville klippa mitt hår typ 10 cm?! Jag vägrade! Haha. Så de blev typ 5-6 cm kortare.. Men fortfarande slitet. Så har bokat ny tid så att jag kan ta 5 cm då med. Men jag väntar ett tag så håret hinner växa lite iaf xd
Jag klippte upp lite. Klippte topparna och lite kortare sned lugg, inte så mycket skillnad med än längden :)
Sen när jag var klar drog Emma hem och Madde kom ner på stan! Vi gick och tog hål i hennes öra där jag nyss tagit! :D wiiie. Hon tog en silveig stjärna istället för en litet rund Plupp som jag och Emma tog ;) hon blev nöjd iaf! Kan fota det sen, för jag glömde göra det igår :(

Sen åt jag kebab när jag kom hem!!' åh. LIVET <33333 haha. Pinsamt men ja..

Lite senare drog vi hem till Madde och kollade på skräckfilmen "The roommate" och drack oboy.
Ja, de va väl typ min dag? Ha det bra!

(bild på håret)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0