Madde, du klarar detta <3

 
Vet ni vem den här tjejen är? Inte?.. okej .. de är världens coolaste tjej. Hon heter Madelene. Hon är verkligen den bästa brud jag träffat och absolut en av de starkaste jag mött.. Hon bryr sig inte vad folk tycker, om något. Även om någon skulle gå fram t henne och säga något om henne.. hon bryr sig inte, inte ens lite. Det enda hon bryr sig om är dem hon älskar. 
Kommer du ihåg när jag var hos polisen typ mitt i natten när allt va kaos? När du kom och ja fick sova hos dig? du vet då.. De var du som fanns där då. 
Det var du som fanns där för mig när jag hade det jobbigt i sjuan, allt skit på sjukhuset, du kom dit.. fast du egentligen skulle till någon av din döda släktings grav? du kom istället till sjukhuset, till mig. 
Du har gjort så sjukt mycket med och för mig. ALLTID! Du är bäst Madelene. Det är du verkligen. 
Jag vet att du är stark, du måste bara inse det själv, för vem är det som fått mig upp på benen igen ? jo, det är du. Så ge den kraften till dig själv nu, bit ihop, ta ett djupt andetag och le. Allt löser sig. även om det här aldrig går att ändra så finns de inget någon kan göra heller. Va stark bruden, du klarar det ♥
 
 


Kommentarer
Mee

Vad har hänt?? :(

2013-01-12 @ 19:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0