chill-dag

Hejsan ! :) igår skulle jag och Madde dygna. Hennes pappa utmanade oss så vi var med i leken! Han somnade såklart först.. Men gamla behöver mer sömn right? ;) Vi borstade tändern halv 3.. sen kollade vi film och sen minns ja inte mer så somnade förmodligen i mitten av filmen. Cooling. Tönt Lisa. jaja. Vi vaknade typ tjugo över nio. Kul! Vaknade av att min mobil vibrerade, tack för att ni spammade mig <333333 åh fuck off :( 
Idag har jag och Madde typ ont i huvudet och så.. håller väl på att bli sjuka eller nåt. skoj skoj.  så idag ska vi bara ta de lungt. Vi lyssnar på musik just nu, spelar lite på datorn. hehe.Så ah.. vi ska väl klä på oss sen och gå ut och gå eller nåt. de behövs efter allt vi tryckte i oss igår. Men de va fett värt det! ja gillar att va tjock. 
 
 
tjaråå


Kommentarer
Zhao Mei Qi

sv; oj sorry för sent svar, va kul gillar du ekonomi och sånt??

jag går sam media :)

Svar: Åh kul! asså nja.. men jag vill bli fastighetsmäklare och då har man mer erfarenhet av att gå ekonomi innan :)
♥Lisa♥

2013-03-10 @ 22:35:50
URL: http://nattstad.se/zhaomeiqi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0