Vad shoppade jag igår?

Igår shoppade jag faktist inte så mycket, men lite iaf :) 
 
 
Linne 79.90:-   Från H&M 

 
Bh Från H&M 129:-
 

Tröja från H&M 99:-


Örhängen från ur o penn. 69:- men det var erbjudande " ta två par örhängen för 50:- Köpte dom här oxå: 
 
Tights från Gina Tricot, 99:-
Tofsar från Glitter, 10:-
Ansiksts skrub från H&M, 89:- ? minns inte riktigt 
Halsband från Glitter, 90:- 
 
 
Det var allt tror jag :) 
 
 
När vi kom hem från täby gick jag direkt in i duschen medans Emma satt vid min data. Vid 8 drog vi till min kille och han hade sin kompis där! haha Emma visste inte om de så de blev en lite suprise för henne ;) 
Vi kollade på en skräckfilm, vet inte vad den heter.. den var äcklig.. men slutet var lite kort och kom väldigt plötsligt. ajja.. en 3/5 iaf :)    Vi sov där och imorse vaknade min kille vid 8 och va typ as pigg. Han gick upp och gjorde frukost och så.. gaah. cp trött -.- haha får sova ut imorgon istället ;) 
 
Pontus gick hem vid typ halv 11 och Emma gick direkt efter. Sen fick jag skjuts hem vid halv 12. :) 
Nu sitter jag vid tv:n i mys kläder och ska snart se film! Sex and the city 2 :) Älskar't! :D 
 
Ha det bra, bloggar mer senare :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0