Tagga till läkarn då!

Mamma ska ringa och boka tid imorgon, åh vad kul! yeey... Min pojkis lovade att följa med så de va ju positivt, annars hade jag inte gått asså, vågar inte D: haha.. Sist failade läkaren så jävla hårt. Hon skulle ta blodprov, hon gjorde om sticket säkert 5 gånger innan hon lyckades, DUKTIGT! Så nej, jag gillar inte doktorer längre.  Får se vad det är för skit eller om jag bara har inflammationer eller vad det heter. Men de är ju kul de med..!
 
 
Elin Pelin ska komma snart. hon ska bara fixa sig och sådär antar jag ;p Åh juste, fått typ 40 klädgalgar. *Happy face* :D Så nu kan jag hänga upp mer kläder i min "walk in closet" eller vad det heter. Det är najs! orkar bara inte fixa de nu..  så idag blir det en lung dag.. Hämtat böckerna från skolan också, så måste sätta igång med plugget snart med. FUNNY .. nä ..
 
Tjadå
 
(bild sen i våras)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0