Dagen

Imorse vaknade jag försent... klockan 7, FUCK! skolan börjar ju 8... sminkade mig och klädde på mig på en halvtimma, sen var de bara att powerwalka till Emma som jag skulle möta. Sen mötte vi Elin och vi gick till skolan tillsammans! :) Vi han till skolan i tid iaf ;) 
Efter skolan drog jag och Erik till donken <3333 haha omg.. favorit placet lixom! ;D Hans pappa kom och hämtade honom sen så jag drog precis efter. När jag kom hem städade jag rummet.. hur orkar jag?! Dammsög, tvättade mina speglar och mitt sminkbord.. ja, nu ser det iaf ut som att någon bor där ;) 
Nu när jag klar och sitter och chillar framför tv:n med te, kollar på friendzone på mtv. Så ah, nu vet ni hur min dag såg ut! ni får ha det toppen! hörs sen! 
 
 
(jag och min snygging)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0