Cp trött och har as ont

Lovet börjar bra känner jag! Igår natt började en jävla smärta i min rygg och under magen typ.. Precis under naveln till vänster, härligt! Gått på alvedoner och voltaren T i två dar nu. Just nu känns de bättre, efter att ha spenderat morgonen sen halv 10 i sängen.. Kanske bara behöver vila?.. Ingen jävla aning faktiskt. Fortfarande hundvakt sen lördag morgon. Fritiof drar hem i morgon, så har en dag till med prinsen 😍 åh, vill ha egen hund. Är just nu hemma hos min älskling men ska snart dra mig hemåt och dra ut med hunden och sen ta ett bad. Glömt massa böcker i skolan som jag behöver inför provet som är nästa onsdag, yeey! Hoppas skolan är öppen imorrn O_o de lär jag ju märka.














Får se när all värk och skit går över och så hörs vi! :) herrå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0