Vill hem nu

Forever alone .. Älskis drog vid 10 i morse, då kom mamma ett tag.. Hon va här i typ två timmar iaf :) vi fick reda på att de va nästan säkra på att de inte va blindtarmsinflammation och att jag kommer få åka hem idag :D men doktorn som ska känna på min mage skulle komma 8.. Nu är den lite över 12 ;s öka! Jag är hungrig!!!
Mamma drog precis för hon skulle jobba, så får roa mig med tv:n sålänge. Om jag åker hem idag så ska jag fan köpa typ pizza och kebab och allt möjligt gott! Åh. Är så jävla hungrig D: gått över 12 timmar sen jag åt och drack något.

Just nu får jag dropp i armen , det är bara vatten eftersom att jag inte ska "torka ut" eller vad dom sa :p

Uppdaterar sen när jag vet mer , tjarå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0