Trött

Medicinerna skulle göra en trött, yes... Jag märker det.. Blä.

Badade nyss, tog över 90 minuter och är fortfarande inte helt återhämtat efter allt.. Är seg som f*n. Skulle lätt kunna somna när som helst. Men jag ska hålla mig vaken, så jag inte vänjer mig med att somna mitt på dagen för då kommer nog de inte gå så bra i skolan 😏 haha.

Finns inget på tv och allt bara suger allmänt idag. Anlsoxoajahsjxkvsjsöxb.

Juste, fick presenter av min killes familj! De första fick jag av hans syster, de andra fick jag av hans mamma och låtsas pappa.
(inga bra bilder)..



Kommentarer
Amanda

Fina smycken!

Svar: Tack :)
♥Lisa♥

2012-11-07 @ 14:55:54
URL: http://aamandasphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0