Seg kväll

Blö.. jag är helt slut efter träningen.. duschat och ätit en "kvällmacka", nu ska jag fortsätta med min julklapp till min älskling ♥ Tidig osv, men det här kommer ta ett tag.
 
 
Chattade nyss lite med Madde, saknar henne ♥ Hon ska ha prov imorgon och va därför tvungen att logga ut :( sämst. 
Juste, att bero på prov, jag hade ju prov idag i kemi... nja.. gick sådär. Fick ett D iaf. Men de kunde ju gått bättre! Men kemi är inte mitt bästa ämne om man säger så.. well.. inget är mitt bästa ämne.. men jag fattar verkligen inte varför jag ska kunna 'varför järn rostar' osv.
 
Men jag måste va ganska bra i NO om jag ska komma in på det gymnasium jag vill/ska förmodligen söka till. Men jag ändrar mig 24/7 så vi får se hur det blir!  
 
 
Nästa torsdag ska alla i nian på en gymnasiummässa i stockholm någonstans, då kanske jag får mer idéer osv? ingen aning.. vet ju inte ens säkert vad jag vill bli o_O men så kan de va.. 
 
Kul inlägg osv.. Ska fortsätta med presenten nu så bloggar jag sen/imorgon, Tjarå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0