Dubbelfirande today

Halloj! 
 
Idag är jag ju ledig från skolan, så imorse kom jag och hjärtat knappt upp ur sängen. 
- Klockan ringde 7 först, han vaknade ett tag, sen somnade vi båda om, alarmet ringde igen vid 8, vi somnade om. Jag vaknade vid kvart i elva och bah: Du borde gå till skolan nu typ, vi kollade på klockan och ja.. kvart i elva. Båda flög upp.. Han hade nämligen tid hos tandregleraren tjugo över elva, han blev av med sin tandställning!! Åh, jag vill oxå ha raka tänder :( 
Han hann iaf dit i tid och nu är tandställningen borta för gott! :D Det ska firas idag och sen såklart att jag äntligen är hemma från sjukhuset!! 
Vi ska förmodligen gå ut och äta, hyra någon film oxå eller nåt, vi får se. Eftersom att de blev så stressigt imorse så glömde jag hälften av mina krejs hos honom som jag behöver så måste dit anyway lixom ;p
 
Men nu ska jag fortsätta kolla tv och bara chilla... imorgon måste jag plugga som f*n... har inte haft tid under lovet med tanke på allt som hänt och då blir det som vanligt kvällen innan man pluggar.. hoppas på ett E iaf.. (det är SO och det har jag aldrig varit bäst på ändå så)..
 
Ha de bra!
 
(google bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0