skolan stängde ?

Yo! 
Hahah, fail. Idag kom inte Mat-bilen upp för backen till våran skola så maten kom inte så vi fick ingen lunch.. efter att ha väntat på att plogbilen skulle komma osv. så var klockan redan halv 1 , vanligt vis brukar vi äta runt 11, så JA! man var hunrgig D: men mat-bilen kom inte upp för backen så alla fick gå hem runt halv 1,skönt!
 
Nu sitter jag här med Madde,, som nyss vaknat typ. hon somnade efter skolan, lat? 
Hon målar sina naglar, snart mina! yeey (Y) haha. 
 
Jag har fan ingen julkänsla? inte ens lite grann.. fuck. Jag vill inte ha jul :( usch. hatar sånt egentligen, fast de är mysigt men ah.. Paketen är najs! (Y)
 
sklssljldkjlsj 
har inget att skriva så . tjarå!


Kommentarer
Tofefee

As fin bild längst upp gumman!

2012-12-19 @ 16:20:40
URL: http://tofefee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0