Målat naglarna

Tja! ;) idag var skolan precis som vanligt, okej lixom! Imorrn är det ingen vanlig skoldag. Vi 7or ska typ till lommarskolan o springa nån stans? Men vi slutar typ halv 10 så efter det ska jag Sanna o Tess till täby centrum!!! :) Så jävla nice ;) ska försöka hitta bikini, shorts, present till Tess och Elin (dom fyller år snart), skor och lite sånt. Men vi får se vad jag hittar ;)

Har varit ute i solen idag! solade lite på balkongen med sol olja!
Man blir ju brun lättare med den på sej :p

Nån som brukar använda sån här? :)

Som ni ser i rubkriken så har jag målat naglarna! ;) med den här färgen:

Gammal bild men samma nagellack :P


jaa, det var min dag det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0