tjaah (A)

På morgonen drog ja t skolan JÄTTE tidigt. skulle möta Linnéa kl 07.25 typ. Ähh jaa. I skolan vare typ 3 lektioner.alla lärare va typ sjuka =D.... I skolan va ja med Moa, Sanna, Ebbi, Erica o typ Tess =D
Efter skolan gick jag o Moa med Ebbi ner på stan. Där köpte Ebbi: Mascara, Nagellack, Lösnaglar, puder, 3 tröjor och BH. Hon hade presentkort så passade på att handla upp det :). Jag och Moa köpte inget förutom fralla o festis. Men de var när Ebbi gick t Expert.
Efter stan gick vi till våra mormödrar/mormorsar eller vad man säger...Dom båda ligger på granparkens pantionat. Vi var där typ 20 min. Sen drog vi flygfyren o köpte godiis (Y) Efter det gick vi t Moa o käkade ;).
Senare på kvällen var vi med Carlis o Robin i typ 1 timme. sen skulle Moa och jag hem.
Nu när jag är hemma finns de nt mycket att göra :O.. Därför passar man på att blogga liite :P<3



Kommentarer
Linnea

Mamma jobbar på granparkens pansjonat

2011-01-13 @ 22:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0