Svullade Pizza med Tess :O

Den här dagen var skit skumm..
Hamnade i STORT bråk med den ja inte ville bråka med. Ajja.. gjort är gjort.. :/

På morgonen berättaade jag allt typ för kompisarna i klassen (dom flästa iaf)
På rasten gick ja och Moa ner till ICA Kyddan och svullade godis (a) Eller jag svullade bakelser och kinder maxi (stavning) Moa svullade Coca-Cola och geisha (stavning) När vi kommer tillbaka till skolan så sitter Sanna och Ebbi i centan. Erica hade åkt hem för hon var sjuk o Ebbi skulle oxå hem :/. Sanna mådde inte heller bra men hon stannade i skolan (y)
Jag hade en röd prick i ögat imorse.. Den är fortfarande kvar. Vette fan vad det kan vara xd...<3

Efter skolan gick jag och Tess ner till Bibblan, träffade kompisar där :p.. Men vi blev sugna på pizza så drog till närmaste pizzeria som i det här fallet var den på roslagsgatan :p. Vi tog en Hawaii, smakade bra(Y).
När vi drog tog vi med oss en liten bröd bit xd...

ah. på kvällen ringde jag Moa, vi träffades vid 6 typ. Köpte Power king nere på hemma kväll.. :D.. Gick runt och kom till roslags skolan. Där gick vi in i jumpa salen o kollade lite när nårga hade gymnastik xp.

nu är jag hemma :p.. bloggar lite o ska snart duscha!

nu kommer lite bilder från pizzerian :P<3


Den andra går inte att lägga ut :O <333

byee! :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0