bloggar nu :p

sorry, har inte hunnit blogga tidigare idag "/..

Vaknade ca 10.30. Gick upp och åt frukost, tittade på tv och sen fixade mej. Kl 12 gick jag t banken och tog ut 300 för att jag, Elin och Johanna skulle ner på stan (Y) dom kom t banken och Johanna tog ut pengar.
När vi kommer in på H&M ser jag och Elin ett skylt-fönster man kunde ställa sig på 2 pallar. Jag och Elin klev  upp på dom och vinkade t folk.. vi var lite flummiga hela dan faktist xp.
Jag köpte vitt grafitti nagellack på Åhlens, Elin med. Hon köpte oxå ett läppgans ;D.
Johanna köpte en tröja.. Inte så mycket vi köte men ska ner imorrn igen med Elin efter skolan :). Ska se till att köpa mer saker då (Y) <3

puss på er! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0