tja :/

drog till pappa vid .. 11.45 typ :p sen var jag där till 4 ungefär ... försökte spö pappa i wii.. de gick ju som de gick :s xd. när ja kom hem kollade ja på tv. efter middagen gick ja in på mitt rum och tog upp en hamster ur buren som jag ville hålla i. när jag tar upp den är den helt stilla men den andas. jag märkte att något var fel och sprang till mamma för att berätta. mamma sa att hon oxå märkt något eftersom att hon gjorde rent buren tidigare. vi tror att den ska säga hejdå snart och fortsätta i leva i himlen. hoppas den bara är trött! hamstern heter rosa just nu gråter jag och vill inte säga hejdå till rosa! men livet har sin gång. leva-dö. är inte på så bra humör och pallar därför inte starta datan. är inne på mobilen så de blir ingen bild! jag årkar nog inte blogga mer idag heller :( bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0