Ojdå! :$

Sorry asså!  Men jag har iinte hunnit blogga :O..  dumt av mig! Men nu blloggar jag så tumme upp! (Y)

Idag i skolan var jag lite lack ... -.- Först har jag tydligen hunnit sprida ryckte i skolan om 2 personer. (anger inte namn på personer jag inte umgås med xd) Och Sen puttade en kille i klassen ner Sanna för typ 2 trappsteg! Hon slog i höften! :@ Jävla idiot lixom... Så idag har jag snackat med 2 st..<3
Ajja...

Efter skolan var jag med Moa! Haha, vi satt o luffade i skolan ett tag :p  Sen drog vi hem till moa och sen till elgiganten o sen till Moa o käkade as god wook! Lyckad! :D (Y)

Jusst nu sitter jag o har ont i halsen -.-'.. DUMT! <3

puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0